kissekattis

Sista natten i Jämtland så sov vi hos Thure. Innan va vi som sagt på lite julmiddag hos  familjen Vahter, sen bara hem till Thure en snabbis för att byta om och så iväg till Plaza på trerätters. Thures syskon och några vänner till henne följde med. Det va supertrevligt och faktiskt väldigt bra mat där, det hade jag inte förväntat mig... o trots att jag stoppat i mig massor redan hos Vahters så fick jag i mig ännu mer... det va kantarellcheesecake, anka, grönsaker och tiramisu med blåbärsglass.. Blååååååå tunga fick man. Och sen efter det blev det dans och shots och drinkar.. Träffade många gamla vänner och även några nya. Vilken kväll! 
Morgonen efter så låg jag, David och lilltjejen och myste jättelänge. Sen gick vi och handlade frukost och sen hade vi en jättemysig stund i soffan med Thure och Malin, åt massor av gott och kollade på Notting Hill. Älskar den filmen!

Här kommer några bilder på lilltjejen! ♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi hade JÄTTETrevligt hos Vahters, vi var många,Olofssons med Elin, Björn och hans tjej, Svenssons med Johanna hennes kille och deras supersöta son och vi. Kul att träffa alla.



Kram

2008-12-29 @ 20:00:41
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman

va mysigt ni verkar ha haft i jul. har du gått och blivit med katt? kram

2008-12-29 @ 20:52:40
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0