Shoppingförbud

Nu ska jag försöka mig på några månader utan shopping igen, förutom ett undantag, och det gäller studiebesöket i petiteaffären i stinsen och ev. någon annan petitevänligbutik om jag fyndar. Men endast detta undantag! Hmm vi får se hur det går. Känns lite jobbigt nu när höstmodet är här och man vill uppdatera garderoben. Men kan Sophia sluta röka, så måste jag ju kunna sluta shoppa. :) Iaf för några månader... Under tiden får jag vara lite mer kreativ med de plagg jag har. Det gick ju jättebra i början av året då jag faktiskt klarade nästan 4 hela månader och fick ihop till en resa till NY plus boende och shopping!

Kommentarer
Postat av: sophia

mia du kommer fixa det galant!!!

2008-08-21 @ 15:31:08
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0