På återseende

Ikväll tog vi farväl av Esteban som åker tillbaka till Amsterdam och sin skola imorgon bitti... Middag på ÖstgötaKällaren och så en glassdrink på Vampire Lounge. Annika och Mange kom oxå, men ingen Monk... :( Mystrevligt så här en vardagskväll. Det har varit en rolig sommar och jag märkte att vi verkligen saknat hans sällskap då han varit borta för sina studier. Men sommaren är verkligen slut nu, hösten har kommit. Men då får jag iaf tillfälle att börja använda min nya kofta!  Så helt illa är det inte med höst!
Se dagens outfit på MissPetite!

Innan vi mötte Esteban så fikade jag och Kim med Maria och Anna, Jon kom oxå förbi. Hade inte sett honom på läääänge... han va skäggig. Hihihi... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0