Leggings på rymmen

Fem par leggings har helt mystiskt försvunnit ur min garderob... Jag har  vänt upp och ner på min garderob flera ggr denna vecka men fortf inte sett spåren av dem. David har inte lånat dem heller så jag har inga ledtrådar alls. Det enda jag kan tänka mig är att de på nåt konstigt sätt följt med mina gamla skrotkläder som jag inte tyckte att jag behövde till Myrorna. Men det är ändå konstigt om de har det för leggingsarna behövde jag ju. Speciellt nu när hösten verkar ha kommit och man inte kan gå helt barbent längre...

Om nån vet nåt om mina leggings, hör av er!

Kommentarer
Postat av: sophia

hej mia.

synd att vi aldrig möttes upp i lördags, komiska grejer händemig, berättar när vi ses.



du gå in o kolla på vår sida nu, det ser helt cp ut, jag vet, men du kanske förstår hur jag tänkt. det är alltså fortf vår hemsideadress, men egentligen är det en blogg typ.

check it out. försöker donera bort mina skor som va för stora oxå :)



krams ses snart?



2008-08-18 @ 10:40:25
URL: http://www.misspetite.se
Postat av: sophia

förresten, så tror jag att jag såg dina leggings när jag var på väg till jobbet idag. de sprang i samlad trupp och såg smått stressade ut... det va på sveavägen mot plattan till...

2008-08-18 @ 10:42:07
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0