Jakten på NIKITA

Nu har vi varit på jakt efter NIKITA-byxor till Malin hela helgen och ikväll fann vi dem på ONEOFF, till halva priset!! Så då bestämde Malin att även en jacka fick följa med henne hem till London. Vilken lycka! Sen hittade vi en hel del andra plagg som även dem har turen att få åka till London. Kan hon inte packa ner mig med?
Det är konstigt för i London verkar dem inte alls sälja NIKITA någonstans... Malin har letat och frågat runt men utan resultat. Om nån vet var man kan köpa dem i London, meddela mig så kan jag föra det vidare till Malin. :)

Imorrn bitti åker Malin hem, men vi ses om exakt en månad för då ska vi se Coldplay!!!! Yippie vad roligt det ska bli! Såg dem 2005 när de spelade men det känns som en evighet sen! Åh vad jag längtar! Sen ska vi försöka hitta några billiga biljetter så vi kan åka till London och hälsa på oxå. Gäller ju att passa på medan vi har vänner där borta som kan visa oss runt och som man kan bo hos så det blir mer pengar över till..... SHOPPING!!!

Kommentarer
Postat av: molly

åh, ska ni på Coldplay? det ska vi med! :D

2008-08-19 @ 12:26:31
URL: http://www.mollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0