Första löprundan

Ja så här efter semestertider och så kan man inte direkt skylta med någon vidare kondis... Jag trodde att jag skulle orka jogga runt men ack nej! Jag pustade och frustade så David trodde jag skulle ramla omkull och dö, fick gå det mesta. Skandal!!! Nä nu är det minsann andra bullar som gäller! Eller ja, inga bullar alls skulle jag vilja säga. Inte förrän jag återfått min kondis. Ska ta med mig Sophia till Sats oxå så att vi kommer igång ordentligt. Eller vad säger du gumman? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin W

Hej och tack:) Ja det känns jättebra!! Hon är ju finast i världen :) Hoppas allt är bra med dig också.

kram Malin

2008-08-13 @ 09:46:34
Postat av: sophia

ja nu j-ar! tre pass har jag på sats hehe, plus att jag tänkte gå o provträna där ändå, så kanske fem ggr kan jag hala på det innan jag måste köpa :)tar ett lätt pass första gången. kan du i helgen? eller nästa vecka på kvällen?

idag vill jag eg bara hem o däcka men vi ses väl o tar en fika o spånar? har typ noll batt i datorn... men men. hoppas du loggar in senare idag. kram.

2008-08-13 @ 11:55:25
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0