Dags för sängen

Så har ännu en dag passerat... 6 dagar kvar till min älskling kommer hem. Det känns väldigt länge kvar. Börjar tröttna på att ligga ensam i en jättestor säng, även om det är roligt att ligga mitt i sängen och på tvären, bara för att jag kan! Men ingen att pussa på, ingen att busa med, och ingen att fråga "hur har din dag varit" osv osv. Man vänjer sig snabbt vid att va sambo och att alltid ha någon vid sin sida.. Dock skönt att va ensam nu när jag har stökat till hela lägenheten och allt är upp och ner, hehe... Han skulle bli galen om han såg hur det ser ut just nu kan jag tro!

Tidigare ikväll träffade jag Kristina och blev uppdaterad om vad som hänt sen sist vi sågs för nästan en månad sen. Då berättade hon att hon precis hade träffat någon, eller ja inte börjat dejta men bara träffat en kille, och att de skulle ses efter att vi fikat. De pratade i fyra timmar då, fick jag senare veta i ett sms... och sen kom facebookstatusen - in a relationship, facebook på gott och ont! Vad tusan händer undrade jag? Och nu får jag alltså veta vad som hänt, att hon inte är singel längre!! Tjohoo! Blir lycklig av att höra glada nyheter! Känns det rätt så är det rätt och då är det inga konstigheter! Hur enkelt som helst!

Och massa saker händer med MissPetite, så himla spännande nu när de börjar komma igång på riktigt! Så i fortsättningen kommer jag nog lägga mina inköp och sånt på den sidan... vi får se hur det går. Men peppade är vi och på söndag blir det petitemöte och ännu mer pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0