Välkommen till min nya blogg!

Det händer så mycket i mitt liv just nu så varför inte blogga lite om det? Jag och Sophia håller på att skapa en sida om mode, skor och accessoarer för petita kvinnor så som oss själva. Att ingen av oss egentligen vet något om att göra en hemsida gör ju det hela så mycket mer spännande! Mycket forskande blir det.
Sen ska jag även bli ansvarig för en webshop som har hudvårdsprodukter för män. Att jag ska få det ansvaret är ju helt fantastiskt och jag kommer lära mig så mycket! Det hela började med att jag skickade in en spontan ansökan på deras infomail och efter två möten så är det alltså bestämt att vi kör igång på måndag!
Iofs har jag ju ett heltidsjobb så det kanske verkar konstigt att ta på sig ännu mer jobb, men jag vantrivs så vansinnigt mycket på det jobbet och det tar emot varje dag att gå dit... så jag fann ingen annan lösning än att jobba med roliga saker på fritiden. Förhoppningsvis kommer det ju leda till att jag i framtiden får jobba med det jag brinner för.

Och om exakt sex dagar kommer jag och min pojkvän befinna oss i New York! Hur coolt är inte det? Jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja det är verkligne mycket på G i ditt liv nu gumman! Vad roligt med det nya exjobbet, det är ju så stimulerande att få tjäna pengar på det man tycker om att göra (har jag hört =P ) STort lycka till med Miss Petite! Jag lovar att shoppa hos er om det blir webshop!
Ses imorrn hoppas jag! Hör av mig..

Kraam!

2008-04-11 @ 22:29:56
Postat av: beauty by me

nämen vad roligt! Ska verkligen hålla utkik:)
Kram madde

2008-04-14 @ 09:15:00
URL: http://m84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0