Städa, tvätta & packa

Nu är snart alla maskiner med tvätt klara, sen ska det bara torka och så kan vi börja förbereda lite packande. Men jag har ännu inte bestämt om jag ska köpa en ny resväska eller ej. Det vore ju ganska tråkigt om den gick sönder på vägen dit och alla ens favoritkläder försvann.. och sminket!!! Gaah! Hmm.. Ska iofs inte packa så mycket eftersom jag tänkt shoppa loss ordentligt där borta. Eftersom jag har shoppingförbud detta år och har hållit mig från att köpa kläder och smink i över 3 månader fast jag velat så känner jag att det kan bli lite galet när jag får dispans för NY-resan! Hahaha! Om allt snyggt och roligt är slut när du kommer till NYC så vet du varför!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej tjejen!!
Kul att du bloggar :)
Ha det bäst i NewYork!! Ta hand om er, Krama

2008-04-15 @ 19:43:12
URL: http://blueangel.blogg.se
Postat av: Sophia

tjena tjejen!
shit va kul, ni åker imorgon, jag är inte avis alls, nej nej! hoppas ni får det dunderbart där borta. Men var är du idag? Är du ledig? Jag saknar dig!

2008-04-16 @ 10:05:29
URL: http://sophiapetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0