Singstar, oväntade sammanträffanden, premiär och sidan börjar ta form

Jag e så grym på att sjunga! Not! Men kul hade jag iaf. :) Supertrevlig middag hemma hos Anna och Petrus. Tack för ikväll. Hoppas vi ses snart igen, nästa gång hos oss.

Sedan blev det premiär för Tranan. Har bott i Stockholm i snart 10 år men inte varit där förrän i kväll. Det va ju grymt. Apropå ställen jag INTE varit på så ligger fortf Café Opera först på den listan, följd av Solidaritet, Cliff Barnes och Lemon. Hahaha... Alla ställen ska väl testas åtminstone en gång?

Mötte Sophia en snabbis tidigare idag för att kolla vår hemsida. Vi gick till Bagel Street och blev helt oväntat omfamnade i dörren av Nomi. Hon va där med sin kille och hade sett oss på håll komma gående mot fiket... Galet sammanträffande och ännu mer oväntat när min älskling kommer dit en kvart senare med sin kompis.
Hur som helst så har Sophia skaffat en ny lap top och fått den pimpad med alla saker vi behöver för att komma igång ordentligt, så nu börjar byggandet på riktigt. Länkar och lite text har kommit upp... Sjukt spännande att se hur resultatet blir. Tänkte jobba lite med mer info till sidan nu.

Till er andra, god natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 03:20:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0