Familjemiddag & Sin City

Ikväll blir det inget jobb med vår modesida, jag är alldeles för trött. Stressat runt på jobbet och fått höra både det ena och det andra från envisa säljare som försöker komma förbi mig och bli kopplad till vår försäljningschef, marknadschef eller vd. De förstår helt enkelt inte att det är mitt jobb att mota bort dem...
Efter jobbet skyndade jag sedan hem för att fixa lite innan min pappa med sambo skulle komma på middag. Kläder över allt sedan denna veckas stora vad-ska-jag-ha-på-mig-dilemma som jag har VARJE morgon. Jag har försökt några gånger med att planera redan kvällen innan vad jag ska ha på mig följande dag och lagt fram en outfit, men på morgonen känner jag naturligtvis inte alls för samma kläder som jag tyckte verkade bra kvällen innan. Stuvade in allt huller om buller i garderoben, smart tillfällig lösning tycker jag!
Middagen blev iaf väldigt lyckad, alla mätta och belåtna och det var precis vad jag behövde ikväll. Nu väntar jag bara på att Sin City ska börja så jag kan lägga mig i tv-soffan och mysa. Devon Aoki är så cool!
Imorgon blir det först sovmorgon och sen ska jag träffa Sophia och brainstorma nya idéer och försöka få igång själva byggandet av sidan. Jag ser verkligen fram emot det!

525679-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0