3 dagar till NYC och nytt jobb ikväll

Jag börjar få resfeber... Igår satt vi och gjorde en lista på alla ställen vi vill se i NYC och försökte planera dagarna genom att tänka lite på vad som låg i närheten av vilka sevärdigheter, så vi tar alla saker i ett område samma dag. Spännande, spännande! Och tydligen kommer påven till NYC samtidigt som oss så vissa delar kommer vara avspärrade. Jodå, fina gäster! Ska köpa en ny resväska också för den jag har nu har nog sett sina bästa dagar... Men när jag ska hinna, det är frågan? Ikväll börjar jag mitt nya jobb, imorgon kväll tvättid och ja då får det bli onsdag innan jag sätter igång att packa allt. Appropå mitt nya jobb så börjar jag bli nervös, även om jag inte vet varför. Jag vet ju inte vad jag ska göra egentligen men det kommer jag ju att få lära mig, så vad är det att oroa sig över? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0