½ dag kvar

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Snart så åker vi! Det kommer bli så himla fantastiskt bra!
Åh va jag längtar!

Nu på förmiddagen har jag visat Maza hur man tar hand om receptionen och det kommer inte bli några problem alls med själva receptionen. Men jag vet att kaffedelen kommer rasa, fallera totalt. Men det är inte mitt problem. Jag fullkomligt skiter i hur det funkar när jag är borta för jag vill att de ska inse att de behöver någon mer här. Maza tittade på mina kaffegrejer och sen tittade hon frågande på mig med sina stora fina ögon.... Ska jag göra det där? Hur hinner du? Nej du slipper, lyckliga du... och jag vet inte hur jag hinner, om jag hinner.
Men nu ska jag jobba lite av lunchen så jag kan gå iväg lite tidigare sen och växla pengar! Dollar!! Yeah!

Hoppas eftermiddagen går fort och smärtfritt nu bara! Man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0